Hilma-Susanne

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Hilma Susanne B - 23 maj 2015 23:42

Så här tycker jag om årets bidrag ;-)

Vad tyckte ni?

Liten höll sig vaken genom minst halva ESC bidragen dansandes & pratandes, nu sover han skönt mellan oss i sängen ;-)

Av Hilma Susanne B - 23 maj 2015 00:00

jag, Vilgot & Gilbus for till Lollo igår morse efter att ha lämnat Astrid i skolan. Vi lunchade på Ikea innan vi for till mosters lägenhet. Tog oss en tur till en lekpark & vips var det middagstid....

Skulle sedan köra hem Lollo & barnen & när vi svänger in här på området vid Lollos mamma, stannar en bil bakom & säger att jag har punktering på vänster framhjul :-O! Klockan var strax efter 21 på kvällen...jag som lämnade tv,n på & hade nästan alla saker inne hos systerysters/mosters lägenhet....

Vi inväntade att Pia skulle komma hem så vi skulle kunna flytta bilen & sedan fara till syrrans lght för att släcka & hämta alla saker....& sova hos Pia & Lollo....blev en lång dag & liten somnade ordentligt strax före 01 på natten....jag halvsov i dvala hela natten med Vilgot på ena sidan snurrandes som en propeller ;-), Gilbus på bröstet & en massa trafik utanför fönstret....
Ändå är jag vaken nu :-!?

Idag gjorde en mekaniker en felsökning på bilen....150kr & "diagnos" pyspunka, med luft i däcket käkade vi lunch på Ikea även idag :-)...sedan spenderade vi eftermiddagen hemma hos Susanne.E min vän från gymnasiet som vi inte träffat på en 12-13 år, ändå var det som om vi sågs igår! Så roligt & vi måste bara ses snart igen!

Igår på väg till Lollo

Hugo gosar med Gilbus, kramar & klappar på honom ;-)

Platt...

Lycka att få vakna bredvid liten dom alltid är go & glad :-)

Testade hoppgunga hos Susanne, den var rolig!

1 år sedan rul idag & vi fick bekräftat att en busig liten pojke fanns i min mage!

Bus med finaste Lollo ;-)

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards