Hilma-Susanne

Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Hilma Susanne B - 22 juni 2015 20:37

kika in på https://www.facebook.com/hilmasusannedesign för att se de senaste tavlorna som finns till beställning efter eget önskemål.

Ni får en förhandstitt här ;-) Glöm inte att följa för att inte missa några nyheter. Hittar du inte det du söker, maila dina önskemål så ska jag se vad jag kan göra ;-)

Av Hilma Susanne B - 22 juni 2015 06:16

efter att ha stått stilla på samma plats i ett dygn sjönk jag ned 7 platser igen....låter inte mycket men jag är glad för varje plats jag halkar ned! Ett steg närmare en plats förstås, totalt 52 steg närmare!
Ge mig samma tur i Falun för isf hade jag haft en plats nu :-)....hoppas jag får tag på dem mot slutet av veckan...

Kollar förstås listan varje dag så snart jag vaknat, vissa dagar blir jag riktigt besviken då jag bara flyttats 1-2 platser, eller ännu värre som igår stod still....då försvinner hoppet om en plats, för att sedan stiga lite igen då det sjunkit flera steg i ett nafs.....

Ni får dras med detta tjat tills det är klart, sorry men jag varnade ;-).....

Någon som läser som stått långt ned som reserv & kommit in? Lämna gärna en kommentar & berätta ;-)!

Strax dags att väcka Darling & hoppas att liten fortsätter sova som nyss somnat om....

Presentation

Bönan

 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Gästbok

HTML kod


Ovido - Quiz & Flashcards